Asi před měsícem se vrátil technik projektu ze své druhé mise na Haiti. Kromě opravy poškozeného nákladního automobilu se věnoval dalším důležitým opravám a pracem v misii. V Baie de Henne nakonec zůstal 3 měsíce.
Vybíráme z pracovního deníku projektového technika (leden - březen 2010):
  • seřízení motoru (ventilové vůle, tlak a rozstřik vstřikovacich trysek,…)
  • výměna poškozeného řemenu dobíjení, výměna oleje ve vzduchovem filtru,…
  • mazání podvozku, kontrola olejových náplní v jednotlivých agregátech
  • čištění a natírání kastlíku na baterie a podlahy v kabině (značně pokročilá koroze)
  • kontrola a dolití baterií
  • výměna a oprava blikačů, koncových světel, osvětlení v kabině řidiče, osvětlení nástavby, pracovní světlo vzadu pro nakládání po tmě
  • zavaření a výměna výfuku
  • odhalení klepání v motoru - rozebrání motoru válec po válci (kontrola a nastavení veškerých vůlí při sestavování zpět)
  • oprava kol
  • odvoz dětí ze školy přes řeku při povodních
  • oprava Toyoty
  • cesty do města pro cement, rýži, fazole, cement, plechy, trubky, soju, sůl
  • odvoz dětí do Bombardu
  • uložení do depa na faře
  • rozvoz materiálu a potravin po farnosti
  • výroba pastí na hubení potkanů
  • zapojení vody na střechu do zásobníku na vodu
  • vyzdění a vybetonování podstavece pod zásobník
  • napojení vody ze střechy do domu, priprava pro instalaci do kuchyně
  • odpad vody z koupelny na zahradu
  • přemostění (pro zavedeni tekouci vody) ze zásobníku z fary přes dvůr do domku pro ženy
  • oprava a vystužení stavebních koleček
  • oprava a montáž elektroinstalace na faře
  • stavba sloupku na bránu do zahrady
  • oprava, čištění a údržba elektrocentrály 20i – konzultace s českým servisem Honda
  • zalepování kol, fotbalových míčů, invalidního voziku
Fotografie z mise 2.