Asi před měsícem se vrátil technik projektu ze své druhé mise na Haiti. Kromě opravy poškozeného nákladního automobilu se věnoval dalším důležitým opravám a pracem v misii. V Baie de Henne nakonec zůstal 3 měsíce.
Vybíráme z pracovního deníku projektového technika (leden - březen 2010):
- seřízení motoru (ventilové vůle, tlak a rozstřik vstřikovacich trysek,…)
- výměna poškozeného řemenu dobíjení, výměna oleje ve vzduchovem filtru,…
- mazání podvozku, kontrola olejových náplní v jednotlivých agregátech
- čištění a natírání kastlíku na baterie a podlahy v kabině (značně pokročilá koroze)
- kontrola a dolití baterií
- výměna a oprava blikačů, koncových světel, osvětlení v kabině řidiče, osvětlení nástavby, pracovní světlo vzadu pro nakládání po tmě
- zavaření a výměna výfuku
- odhalení klepání v motoru - rozebrání motoru válec po válci (kontrola a nastavení veškerých vůlí při sestavování zpět)
- oprava kol
- odvoz dětí ze školy přes řeku při povodních
- oprava Toyoty
- cesty do města pro cement, rýži, fazole, cement, plechy, trubky, soju, sůl
- odvoz dětí do Bombardu
- uložení do depa na faře
- rozvoz materiálu a potravin po farnosti
- výroba pastí na hubení potkanů
- zapojení vody na střechu do zásobníku na vodu
- vyzdění a vybetonování podstavece pod zásobník
- napojení vody ze střechy do domu, priprava pro instalaci do kuchyně
- odpad vody z koupelny na zahradu
- přemostění (pro zavedeni tekouci vody) ze zásobníku z fary přes dvůr do domku pro ženy
- oprava a vystužení stavebních koleček
- oprava a montáž elektroinstalace na faře
- stavba sloupku na bránu do zahrady
- oprava, čištění a údržba elektrocentrály 20i – konzultace s českým servisem Honda
- zalepování kol, fotbalových míčů, invalidního voziku